کروم چیست؟

 کروم به عنوان یکی از تنظیم کننده های قند خون ، به انسولین کمک می کند تا با کمک به انتقال گلوکز به سلول ها ، قند و نشاسته را به انرژی تبدیل کند. این ماده همچنین در متابولیسم طبیعی و ذخیره چربی ها ، پروتئین ها و کربوهیدرات ها نقش دارد. در حالی که برای حفظ عملکرد طبیعی متابولیک به مقادیر زیادی کروم احتیاج نداریم ، اما هنوز هم یک ماده معدنی ضروری است که باید در رژیم های روزانه ما به آن توجه شود.

15 تا از بهترین غذاهای ضد پیری برای پوست سالم تر و زندگی طولانی تر

علائم کمبود کروم
طبق اطلاعات مرکز پزشکی دانشگاه مریلند ، بیش از 90 درصد آمریکایی ها ممکن است کروم کافی را از طریق غذا دریافت نکنند. اگرچه کمبود واقعی نادر است و تعریف دقیق آن دشوار است.

زنان باردار ، افراد مسن ، کسانی که قند زیادی مصرف می کنند و ورزشکاران نسبت به افراد بزرگسال بیشتر مستعد ابتلا به کمبود کروم هستند. آمریکایی ها همچنین به دلیل مصرف بیشتر مواد غذایی صنعتی که از مزارع حاصلخیز و خاکهای غنی از مواد معدنی حذف شده ، سطح کروم کمتری دارند.

علائم کمبود کروم شامل موارد زیر است:

متابولیسم ضعیف قند خون
خستگی و کمبود انرژی
تغییر در وزن ، اشتها یا خلق و خوی
مصرف چه مقدار کروم در روز مورد نیاز است؟
میزان کروم مورد نیاز ، برحسب میکروگرم بیان می شود. مطابق با گفته ی انستیتوی ملی بهداشت:

در سال 1989 ، میزان کروم مورد نیاز روزانه برای بزرگسالان و نوجوانان حدود 50 تا 200 میکروگرم بود. در سال 2001 ، DRI (میزان مصرف روزانه) برای کروم ایجاد شد.

میزان مصرف مورد نیاز روزانه کروم در افراد مختلف بصورت زیر است:

مردان بالغ – 35 میکروگرم
زنان بالغ – 25 میکروگرم
مردان بالای 50 سال – 30 میلی گرم
زنان بالای 50 سال – 20 میلی گرم
زنان باردار – 30 میکروگرم
زنان شیرده – 45 میکروگرم

 

ادامه مطلب.....

[ بازدید : 21 ]

[ دوشنبه 15 دی 1399 ] 9:49 ] [ melika ]

[ ]

تابلو دکوراتیو نسلینو وبینو طراح سایت قم آسال تهویه (شرکت تهویه مطبوع در قم) بیگ بلاگ دانلود فیلم هندی کاهش حجم عکس ساخت وبلاگ ساخت ایمیل سازمانی قاب عکس لباس خواب پلکسی رنگی giraffeplanner برسادیس
دانلود فیلم امیر نظری آکادمی هلپ کده مجله اینترنتی رهاکو هنگ درام جارو استخری وی موبایل ال تی پارت summer mocktails خرید ملک در دبی Why is Persian food good کلروفیل چیست تابلو دکوراتیو
بستن تبلیغات [x]