غذای کمکی نوزاد ۴ ماهه

هنگامی که کودک شما ۴ ماهه است و می خواهید از غذاهای کمکی استفاده کنید، باید از پوره های ساده و ساخته شده از یک ماده ی غذایی استفاده نمایید. این می تواند به شما کمک کند تا آلرژی یا حساسیت غذایی را تشخیص دهید. هنگامی که از عدم حساسیت فرزندتان نسبت به همه ی غذاها مطمئن شدید، می توانید ترکیباتی را برای تقویت طعم و مزه به غذا اضافه کنید.

آیا کودک من برای خوردن غذاهای جامد آماده است؟
چگونه می توانید بگویید که کودک برای خوردن غذاهای جامد آماده است؟ در اینجا چند نکته وجود دارد:

آیا رفلکس زبان کودک از بین رفته یا کاهش یافته است؟ این رفلکس که مانع از خفگی نوزادان نیز می شود باعث می شود که آنها مواد غذایی را از دهان خود خارج کنند.
آیا کودک می تواند سر خود را نگه دارد؟ برای خوردن غذای جامد ، یک نوزاد نیاز به کنترل سر و گردن دارد و باید توانایی نشستن هم داشته باشد.
آیا کودک شما به خوردن غذا علاقه دارد؟ نوزادی که در هنگام صرف غذا به شما خیره می شود و به سمت غذایتان می آید، به طور واضح برای خوردن غذاهای متنوع آماده است.
اگر پزشک از شما می خواهد که استفاده از غذاهای جامد را آغاز کنید اما کودک ناخوشایند و بی علاقه به نظر می رسد، سعی کنید چند روز یا حتی چند هفته منتظر بمانید. غذاهای جامد در این مرحله فقط یک مکمل هستند زیرا شیر مادر و شیرخشک هنوز هم نیازهای اساسی غذایی او را برآورده می کنند.

[ بازدید : 29 ]

[ شنبه 29 آذر 1399 ] 9:38 ] [ melika ]

[ ]

تابلو دکوراتیو نسلینو وبینو طراح سایت قم آسال تهویه (شرکت تهویه مطبوع در قم) بیگ بلاگ دانلود فیلم هندی کاهش حجم عکس ساخت وبلاگ ساخت ایمیل سازمانی قاب عکس لباس خواب پلکسی رنگی giraffeplanner برسادیس
دانلود فیلم امیر نظری آکادمی هلپ کده مجله اینترنتی رهاکو هنگ درام جارو استخری وی موبایل ال تی پارت summer mocktails خرید ملک در دبی Why is Persian food good کلروفیل چیست تابلو دکوراتیو
بستن تبلیغات [x]